Call us 0611177926
Send us an email [email protected]
Send us a message 0611177926

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling via Hipdogs.nl?

De artikelen die je bestelt via Hipdogs.nl worden binnen Nederland verzonden met Post NL, de kosten zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van het pakket. Wil je een bestelling plaatsen vanuit een ander land dan Nederland neem dan eventueel contact op via [email protected] en wij zullen je informeren wat de mogelijkheden zijn.

Voor retourzendingen geldt dat deze alleen geaccepteerd worden indien voldoende gefrankeerd. Ons advies is aangetekend versturen.

Als ik niet met iDEAL kan betalen, kan ik dan toch iets bestellen?

Dat is mogelijk. Je kunt vooruit betalen, stuur eerst een email naar [email protected] . Wij voeren de bestelling voor je in, en je krijgt via email een bevestiging met van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen versturen wij je bestelling. Als 3 werkdagen na bestelling het bedrag nog niet is bijgeschreven, plaatsen we het item terug op de site. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om met Klarna, PayPall, Giftcards (Sport&Fit en Webshop giftcard) of met creditcard te betalen, zie betalingssysteem tijdens je bestelling.

Kan ik alleen online kopen?

We verkopen via onze website www.hipdogs.nl.  

Is het veilig om met mijn via iDEAL aan Hipdogs.nl te betalen?

Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Mollie. Mollie is één van de grootste Europese dienstverleners voor het verwerken van online betalingen. Wanneer het moment aanbreekt om de betalingsgegevens in te voeren, word je automatisch naar onze betaalpagina op de site van Mollie geleid. De uitwisseling van gevoelige informatie, zoals het nummer van je rekening, gebeurt via een beveiligde verbinding tussen jouw PC en de site van Mollie; Hipdogs.nl is hier niet bij betrokken. Dit mechanisme garandeert de vertrouwelijkheid van de informatie tegenover hipdogs.nl.

 

Voordelen van betalen via IDEAL:

  • iDEAL wordt ondersteund door onder andere ABN AMRO, ASN Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank, SNS Bank en Van Lanschot Bankiers.
  • iDEAL bied je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
    • - iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
    • - iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
    • - Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
    • - Controle en overzicht op de betaling

Als ik het bestelde artikel wil retourneren kan dat dan?

Wij leveren uitsluitend kwaliteitsartikelen. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Het artikel kan dan geretourneerd worden. Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen zie hieronder beschreven.

Retourzending

De volgende zaken zijn van belang:

  • Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien van toepassing in originele verpakking worden geretourneerd
  • Retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien:
    • Ze gedragen en/of gewassen zijn (passen mag natuurlijk wel);
    • Ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt de schade/een gebrek te herstellen;
    • Je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd.
  • Bij het ontbreken van de "give-away" bij het retour zenden van een actie artikel met "give-away" wordt bij creditering of tegoedcode de "give-away" in mindering gebracht op het terug te ontvangen bedrag.

Condities retourneren

  • Retour te zenden items moeten binnen 30 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan op een mail te sturen naar [email protected]
  • Het te retourneren item moet binnen 5 werkdagen na aanmelding van de retour via i aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.
  • De retourzending moet een (kopie) van de pakbon bevatten waarop is aangegeven welke items retour komen (anders weten wij niet van wie de retourzending afkomstig is).
  • We adviseren je de retourzending aangetekend te versturen, zodat je zeker weet dat deze goed bij ons aankomt. Het risico van retourneren ligt bij de consument.

Frankeren retourzending

De kosten voor het retour zenden naar runningmood.nl komen voor je eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Je dient retouren te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert. Wij adviseren je de retourzending aangetekend te versturen, zodat je zeker weet dat deze goed bij ons aankomt.

Verwerking en terugbetaling van je retourzending

De retourzending wordt na aanmelding èn na ontvangst van de zending, per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retour gezonden artikelen zal door ons gecrediteerd worden en teruggestort worden naar je bankrekeningnummer ingeval van betaling via iDEAL. Indien de bestelling met creditcard is betaald zullen wij op de creditcard crediteren, hier gaat wel enige tijd overheen ivm de afhandelingsadministratie. De verzendkosten van de retour zending worden niet teruggestort.

Als ik het bestelde artikel wil ruilen kan dat?

Neem per mail contact met ons op zodat we weten dat je jouw artikel wilt ruilen, dan kunnen wij hier rekening mee houden en de vervangende maat vast voor je reserveren. Zodra we het te ruilen artikel ontvangen hebben, versturen we het vervangende artikel naar jou op. Let op, artikelen uit de SALE/afgeprijsde artikelen kunnen wel worden geruild maar alleen zolang de voorraad strekt.

Hoe kan ik Hipdogs.nl het beste bereiken?

Mocht je een vraag hebben dan kun je deze het beste via [email protected] stellen. Wij beantwoorden je mail binnen 2 dagen. Na kantooruren (werkdagen 9.00 tot 17.00 uur) ontvangen vragen worden op de volgende werkdag beantwoord.

Verzend hipdogs.nl mijn bestelling buiten Nederland?

Bestellingen binnen Nederland en Europa kunnen direct via de site worden besteld. Indien je een bestelling naar een land buiten Europa wilt laten sturen, neem dan eerst contact op met ons. Indien je aangeeft wat je wilt bestellen en naar welk land de bestelling verzonden moet worden dan laten wij je dezelfde of de volgende werkdag weten wat de mogelijkheden en de verzendkosten zijn. Op het moment dat je akkoord gaat met onze prijsopgave ontvang je een factuur voor de bestelling via de mail. In dit bericht wordt ook aangegeven hoe je deze factuur kunt betalen. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is.

Krijg ik garantie op de artikelen die ik via hipdogs.nl heb besteld?

Je mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Alle artikelen op onze site zijn van merken die bekend staan om hun kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn dan kun je het beste met ons contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen.

Welke maat moet ik kiezen?

Bij ieder artikel staat uitgebreide maatinformatie van bijv. ruglengte en borstomvang. Kom je er echt niet uit stuur dan een e-mail.

Het artikel dat ik wil bestellen is er niet meer de gewenste maat (of kleur)?

Als een artikel niet (meer) op voorraad is of je hebt vragen over een kleur, neem dan contact met ons op. Vermeld in de vraag de naam van het artikel en de maat waarom het gaat.

Hoe moet ik een artikel wassen?

In elk artikel is een wasvoorschriften geprint. In het algemeen geldt voor alle artikelen:

  • wassen tot maximaal 30 °C
  • geen wasverzachter gebruiken
  • niet in de droger doen
  • liggend drogen
  • met gelijke kleuren wassen
  • niet strijken
  • niet chemisch reinigen
  • geen bleekmiddelen of blekende middelen (voor de witte was) gebruiken

Welke materialen worden er gebruikt?

Er wordt gebruik gemaakt van verschillende soorten materiaal voor de verschillende artikelen. Kijk bij de productinformatie van elk artikel om te zien van welk materiaal een bepaald model gemaakt is.

Hoe lang duurt het voor dat ik een artikel in huis heb?

Wij versturen waar mogelijk de producten per brievenbuspost, grote bestelling gaan in een grotere doos De bestellingen doen we zo snel mogelijk nadat we de betaling ontvangen hebben op de bus. Dit betekent dat je bestelling in principe de dag nadat wij je betaling ontvangen hebben op de mat zou kunnen liggen. Post.nl garandeert echter geen 24-uurs bezorging dus het komt ook vaak voor dat het iets langer duurt. Je ontvangt een mail met een Track & Trace code zodra wij je bestelling verzonden hebben. Zekerheidshalve gaan wij uit van 1 á 2 werkdagen.

 

 

Openingstijden
Maandag09.00 -18.00
Dinsdag09.00 -18.00
Woensdag09.00 -18.00
Donderdag09.00 -18.00
Vrijdag09.00 -18.00
Zaterdag09.00 -18.00
ZondagGesloten
Contactgegevens